Savio — najlepsze narzędzie do zarządzania opiniami w historii!
Savio to narzędzie do zarządzania opiniami, które pomaga zrozumieć wrażenia klientów. Gdy klient przekazuje opinię, wprowadza krótki opis, przypisuje ocenę i wybiera kategorię. Wciągamy go do aplikacji, abyś mógł zobaczyć oceny i funkcje, których chce każdy klient. Następnie możesz go użyć do ustalenia priorytetów żądań funkcji i utworzenia MRR.
Możesz nawet pójść o krok dalej dzięki naszemu rozszerzeniu Savio do Chrome. To tak, jakby mieć prawdziwy kanał opinii, który znajduje się w twoim narzędziu lub narzędziu czatu na żywo. Ułatwia to zespołom ds. produktu znalezienie opinii, na której im zależy, i jest tak samo jak opinie użytkowników.
Będziesz mógł zobaczyć MRR klienta dla każdego klienta, który przesłał opinię a wszystko to jest zintegrowane z Twoim CRM. Stamtąd będziesz mógł odpowiadać na pytania dotyczące Twojej opinii i ustalać priorytety żądań funkcji, którymi musisz się zająć.
Jeśli chcesz znaleźć opinie na temat jednej ze swoich aplikacji, możesz to teraz zrobić w tylko jedno kliknięcie. Możemy teraz połączyć dowolny kanał (w tym wsparcie i kanały) z kanałem Savio.